אודות כך אנחנו

 

שלום, שלום. שמי אסנת הרמתי, ואני האשה שמאחרי כך אנחנו. כמו שאפשר להבחין בקלות אני כבר לא צעירה, בת 60 ליתר דיוק. אני אמא לשניים וסבתא ל - 3 נכדות, שהן משוש חיי.
הקריירה שלי התחילה בעולם התאגידי. עבדתי שנים ארוכות בתפקידי ניהול בכירים בענף הביטוח. שקועה במסמכים, תקנות, חוקים וחוזרים של משרד האוצר. בלב עמוק דלקה להבה קטנה של אהבה לעיצוב, ליופי, להרמוניה, אבל הקריירה, הו הקריירה.
לפני מספר שנים גמלה בליבי ההחלטה שמספיק זה מספיק. תרמתי דיי לטובת העולם התאגידי, והזמן היה בשל להפוך את חיי מקצה לקצה.
ראשית דרכי בעולם מוצרי העיצוב היתה בחנות לממכר פריטי וינטג'. הרצון 
 לגדול ולהתפתח, ולשתף ביופי הזה יותר יותר אנשים ובתים, הביא אותי לנקודת שינוי, ומעבר מעיסוק בפריטי וינטג' למוצרים חדשים שאני מייבאת ממקומות שונים בעולם. כל פריט של כך אנחנו הוא כזה שאני אוהבת וחושקת בו עבור עצמי. הערכים האסטטיים של "כך אנחנו" שואבים את השראתם ממקורות הוינטג' מהם באתי. אני אוהבת חומרים טבעיים, עבודות יד במסורת של פעם, סבתא שיק, ברזל חלוד במידה, עץ שנסחף אל החוף, איורי יד בוטניים, הרבה ירוק מחמם את הלב, זהב במסורת הוליווד ריג'נסי ובוהו שיק

כל המוצרים של "כך אנחנו" מיוצרים בעבודת יד, בשיטות עבודה מסורתיות. הנפחים מרתכים כל פיסת ברזל ומתכת, סיבי הצמר נצבעים ביד בדודי ענק, ונסרגים לכירבוליות על ידי סורגות מקצועיות, וסלי הנצרים נקלעים על ידי אמני קליעה.

כדי לשמור על היחודיות של הפריטים, שלא תראו אותם בכל פינה, מרבית המוצרים של כך אנחנו משווקים בלעדית כאן באתר. 

מוזמנים לפנות אלי בכל נושא הקשור לאתר :
050-6507176

אסנת

אסנת הרמתי מסחר ויעוץ בע"מ רח' יצחק בנארי 6 רחובות